Świadomy klient


Witamy na stronie arduum.pl.

Jesteśmy firmą, która wyznacza nowe, wysokie standardy w marketingu internetowym. Z myślą o Was przygotowaliśmy przegląd odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania klientów sięgających po reklamę na rynku marketingu internetowego. Pozycjonowanie to temat, który od kilku lat jest szalenie popularny. Wielu przekonało się o tym, że znalezienie się na wysokich pozycjach w rankingach wyszukiwarek bez kampanii SEO, jest bardzo trudne, niemal nieosiągalne, nawet jeżeli strona jest dopracowana i przyjemna w odbiorze.

Obecnie prawie 40 % firm z całego świata posiada swoją stronę internetową. Duża konkurencja sprawia, że wiele z tych firm korzysta z kampanii SEO, by zwiększyć ruch na swojej stronie internetowej.

Dzięki skutecznym kampaniom reklamowym w internecie, oferowanym przez arduum.pl Twoja firma pozyska nowych klientów, co bezpośrednio przełoży się na jej większy zysk.

Zapraszamy do lektury.


 
Pozycjonowanie strony polega na budowaniu jej popularności w wyszukiwarce, tak aby określone frazy znajdowały się jak najwyżej w wynikach wyszukiwania. Im bardziej widoczna jest strona, tym częściej będzie odwiedzana przez potencjalnych klientów. Pozycjonowanie to inwestycja, która zwiększy ruch na Twojej stronie, co bezpośrednio zwiększy liczbę nowych klientów, a to oczywiście przekłada się na zwiększone zyski.
Kampania SEO (ang. Search Engine Optimization) - to skuteczny rodzaj kampanii stosowanej w marketingu internetowym. Celem kampanii SEO jest pozyskanie możliwie jak największej ilości klientów, co przekłada się bezpośrednio na zysk firmy. Pozyskanie klientów jest możliwe poprzez osiągnięcie wysokich wyników w wyszukiwarkach internetowych ze szczególnym naciskiem na Google. Kampania SEO to kompleksowe działania łączące takie elementy jak optymalizacja strony www oraz jej pozycjonowanie. Nasza usługa ma na celu promocję Twojej firmy, tak, aby zyskała możliwie jak najwięcej klientów. To z kolei pozwala na osiągnięcie większych zysków. Pozycjonowanie strony internetowej opłaca się każdemu.
Pozycjonowanie stron internetowych to nic innego jak optymalizowanie ich pod kątem wyszukiwarek internetowych. Jest to szereg działań mających na celu osiągniecie jak najwyższej pozycji, czyli pierwszej strony wyszukiwarki. Obecnie większość użytkowników, a dokładnie aż 76 %, szuka informacji poprzez wyszukiwarki i ogranicza się tylko do pierwszych kilku miejsc. Statystycznie 81% użytkowników nigdy nie przechodzi do drugiej strony wyników. Nic więc dziwnego, że wysoka pozycja w wynikach organicznych jest tak ważna.
Pozycjonowanie jest procesem długotrwałym a koszty związane z pozycjonowaniem stron internetowych uzależnione są od kilku czynników. Najważniejszym z nich jest popularność fraz, na jakie chcemy pozycjonować stronę. Im bardziej popularna fraza tym trudniejsze jest jej pozycjonowanie. Przy frazach, posiadających wysoką konkurencję, nakład pracy i czasu jest o wiele większy.
Przedstawione powyżej czynniki składają się na cenę pozycjonowania. Cena podlega negocjacji przy wyborze większej ilości fraz.
Do każdego klienta przesyłany jest za każdy okres rozliczeniowy (miesiąc) raport w formacie PDF, uwzględniający pozycje wszystkich fraz każdego dnia wraz z wyliczoną należnością.
Efekty pozycjonowania strony nie są natychmiastowe. Osiąga się je w zależności od tego jak duża jest konkurencja na pozycjonowanie danej frazy. Pierwsze efekty w przypadku fraz o słabej konkurencji uzyskuje się średnio po czasie wynoszącym od 2 tygodni do nawet 3-4 miesięcy. Po półrocznym okresie pozycjonowania strona powinna zajmować czołowe pozycje. W przypadku fraz posiadających średnią konkurencję na wyniki trzeba czekać dłużej. Po pół roku strona powinna znaleźć się na pierwszej stronie, a jej czołowe pozycje osiągnięte powinny zostać osiągnięte po 9-12 miesiącach. Biorąc natomiast pod frazy z silną konkurencją pierwsze efekty pojawią się po pół roku, jednak by strona osiągnęła pierwszą dziesiątkę w wynikach należy niekiedy zaczekać do upłynięcia jednego roku. Powyżej tego okresu pozycjonowanie powinno osiągnąć zadowalające wyniki. Są to oczywiście dane orientacyjne, wiele jednak zależy od konkurencji i metod pozycjonowania. Im liczniejsza i mocniejsza konkurencja tym trudniej jest osiągnąć dobry wynik. Z tego powodu nie pobieramy opłat od klientów za pozycję poniżej pierwszej dziesiątki.
Umowa na pozycjonowanie strony internetowej podpisywana jest na okres 12 miesięcy. Po upływie 12 miesięcy umowa ulega automatycznemu przedłużeniu na czas nieokreślony z okresem wypowiedzenia wynoszącym trzy miesiące. W czasie trwania umowy nie pobieramy opłat za frazy, które są poniżej pierwszej strony wyników w wyszukiwarce. Jest to zaleta, dzięki której klient nie ponosi kosztów, kiedy pozycjonowanie nie przynosi zysków. Nasza umowa nie posiada żadnych ukrytych opłat.
Frazy są to słowa kluczowe, jakie potencjalny klient wpisuje do wyszukiwarki (np. ”pozycjonowanie stron internetowych”), aby znaleźć produkt lub usługę, jaką jest on zainteresowany. Dobór odpowiedniej frazy wymaga głębszej analizy rynku, na którym dany klient działa, tak aby pozycjonowane frazy jak najlepiej opisywały zawartość tematyczną strony www. Prawidłowy dobór fraz jest podstawowym czynnikiem wpływającym na pozytywne efekty procesu pozycjonowania, a co za tym idzie na wzrost zainteresowania stroną www klienta. Dobór odpowiednich fraz jest kluczowy. Nieodpowiednio dobrana fraza nie zagwarantuje zadowalającego ruchu na stronie, co może doprowadzić do sytuacji, w której pozycjonowanie stanie się dla klienta nieopłacalne.
- adres strony internetowej
- przykładowe frazy, na które chcemy się pozycjonować
- informacja, czym zajmuje się Twoja firma
- na jaki rynek kierowana ma być reklama (miasto/województwo/kraj)
Pozycjonowanie zaczyna się od optymalizacji kodu htlm strony internetowej. Dzięki temu szybciej można osiągnąć wyższe pozycje w wyszukiwarce i tym samym zyskać nowych klientów, co poprawi wyniki finansowe firmy. Strona powinna się prawidłowo wyświetlać i szybko ładować. Nie może pokazywać błędów na ekranie potencjalnego klienta. Przeprowadzimy dla Ciebie bezpłatny audyt strony internetowej, którego celem jest odnalezienie wszelkich błędów i nieprawidłowości. Na podstawie przeprowadzonego audytu otrzymasz informację, co należy zoptymalizować na Twojej stronie internetowej.
 

ZDOBYLIŚMY ZAUFANIE